Udział w programie
to tylko 6,58 PLN miesięcznie (79 PLN brutto na rok)
Dołączając otrzymasz aż 4 rzeczy:
- Pakiet graficznych znaków jakości „Rzetelny Sprzedawca” w różnych rozmiarach do zamieszczenia w sklepie
- Certyfikat Rzetelnego Sprzedawcy wystawiony na konkretny sklep
- Wizytówkę firmy wraz z linkiem do sklepu w naszym katalogu certyfikowanych sklepów
- 52 stronnicowy Ebook pt. „Jak otworzyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy?” https://www.esale.com.pl/produkt/ebook-jak-otworzyc-sklep/ [wartość samego ebooka 19,99 PLN]
Certyfikat Rzetelnego Sprzedawcy zwiększa poziom zaufania, bezpieczeństwo transakcji oraz potwierdza jakość obsługi. Uzyskanie certyfikatu jakości dla sklepu przyczynia się do wzrostu poziomu sprzedaży.
źródło: Raport ecommerce w Polsce 2017
Jak przystąpić do programu „Rzetelny Sprzedawca” i uzyskać certyfikat dla sklepu?
W celu przystąpienia do programu i uzyskania certyfikatu dla sklepu musisz zapoznać się z warunkami programu i regulaminem serwisu, a następnie:
- zarejestrować konto – Zarejestruj się
- zalogować się – Zaloguj się
- wypełnić formularz zgłoszeniowy sklepu dostępny tutaj
- wnieść opłatę wpisową
- [spełnić warunki opisane poniżej.]
Co otrzymuje w ramach przystąpienia do programu „Rzetelny Sprzedawca”?
W ramach członkostwa w programie „Rzetelny Sprzedawca” otrzymują Państwo aż 4 rzeczy:
- Pakiet graficznych znaków jakości „Rzetelny Sprzedawca” w różnych rozmiarach do zamieszczenia w sklepie (przykład powyżej)
- Certyfikat Rzetelnego Sprzedawcy wystawiony na konkretny sklep (wzór powyżej)
- Wizytówkę firmy wraz z linkiem do sklepu w naszym katalogu certyfikowanych sklepów
- 52 stronnicowy Ebook pt. „Jak otworzyć i prowadzić dochodowy sklep internetowy?” https://www.esale.com.pl/produkt/ebook-jak-otworzyc-sklep/ [cena samego ebooka 19,99 PLN]
Jakie warunki muszę spełnić aby przystąpić do programu „Rzetelny Sprzedawca”?
Aby przystąpić do programu i uzyskać certyfikat dla sklepu niezbędne jest wysłanie formularza zgłoszeniowego i uiszczenie opłaty wpisowej (opłata roczna 79 PLN). Niezbędne jest także spełnienie kilku warunków potwierdzających rzetelne prowadzenie sprzedaży.
Warunki jakie musi spełniać sklep:
- legalnie działająca firma (zarejestrowana działalność gospodarcza)
- certyfikat SSL zainstalowany na wszystkich podstronach sklepu
- przejrzysty regulamin, jawne oraz łatwo dostępne informacje o danych kontaktowych, formach, kosztach dostawy i płatnościach
- przejrzysta polityka prywatności
- dostosowanie do aktualnych przepisów prawnych (podstawowe prawne obowiązki informacyjne)
Co w sytuacji kiedy mój sklep nie spełni warunków – czy tracę pieniądze?
Bez obawy – jeśli sklep nie spełni warunków uczestnictwa w programie wyślemy Ci listę rzeczy niezbędnych do poprawy. Po dokonaniu stosownych zmian sklep zostanie dołączony do programu.